Valore nutrizionale di l'anguilla

L'anguilla hè ricca di proteini d'alta qualità è una varietà di aminoacidi necessarii da u corpu umanu.Hè bonu per a prevenzione di e malatie, è pò ancu ghjucà un effettu tonicu di u cervellu.L'anguilla hè ancu ricca in vitamina A è vitamina E, chì sò 60 è 9 volte più altu di quelli di i pesci cumuni, rispettivamente.L'anguilla hè benefica per prutege u fegatu, prevene a deteriorazione di a visione è restaurà l'energia.

nutizie

U pesciu cù u minimu privacy - Anguilla
In 2017, un pesciu cù internu trasparenti hè diventatu una sensazione in Internet è hè statu chjamatu "u pesciu menu privatu di u mondu" da i netizens.
In u video, solu u schema generale è e linee di u pesciu pò esse vistu.L'organi, u sangue è l'osse sò chjaramente visibili, mentre chì l'altri parti sò cumpletamente trasparenti, cum'è s'ellu vi vede un pesciu falsu.
Si dice chì questu hè a nostra anguilla cumuna, ma questu hè un anguilla zitellu.A storia di a vita di l'anguilla pò esse divisa in sei tappe, è u culore di u corpu cambierà assai in diverse tappe.nutizie

A vita legendaria di l'anguilla
L'anguilla piace à campà in acque pulite, senza contaminazione è sò i più puri criaturi acquatici in u mondu.
L'anguilla cresce in i fiumi nantu à a terra è migranu à i terreni di spawning in l'oceanu per poveru ova dopu a maturità.Ponenu ova solu una volta in a so vita è morse dopu a spawning.Stu mudellu di vita, in uppusizione à u salmone Anadromu, hè chjamatu Catadroumous.U so ciculu di vita hè divisu in sei fasi di u sviluppu, per adattà à l'ambienti diffirenti, a dimensione di u corpu è u culore di e diverse tappe sò assai cambiati: u ovu-stage: situatu in u mare profundo di u mare.
Leptocephalus: Quandu si natà longu distanzi nantu à i currenti in l'oceanu apertu, i so corpi sò piani, trasparenti è magre cum'è foglie di salice, chì li permettenu di drift with the currents.
Anguilla di vetru : Quandu s'avvicinanu à l'acque costiere, i so corpi si razionalizzanu per riduce l'arrastramentu è scappa di i currenti forti.
Eel lines (Elvers) : À l'entrata in l'acqua di l'estuarie, a melanina cumencia à apparisce, ma forma ancu una fonte supplementaria per e larve di anguilla cultivate.
Anguilla gialla : Duranti a crescita di u fiume, u pesciu hà un ventre giallu.
Anguilla d'argentu : À a maturità, u pesciu cambia à un culore biancu arghjentu simile à quellu di un pesciu di mare prufonda, cù l'ochji allargati è pinne pettorali più larghe, adattatu per vultà in u mare prufondu per spawn.
U sessu di l'anguilla hè determinatu da l'ambiente acquistatu.Quandu u nùmeru d'anguilla hè chjuca, a proporzione di e femine aumenterà, è quandu u nùmeru d'anguilla hè grande, a proporzione di e femine diminuite.A proporzione generale hè favurevule à l'aumentu di a pupulazione.

nutizie


Tempu di posta: 07-07-2022